Tejto pánskej vôni dominuje nóta vanilky, zvýrazňujúca pohodového optimistického ducha, ktorý sprevádza celú značku. Pre zdôraznenie mužnosti je vôňa obohatená lahodnými drevitými tónmi, ktoré u pánskych vôní nájdeme predovšetkým v základe, tu však nezvyčajne sprevádza celú kompozíciu. Výsledkom je vôňa ako stvorená pre priateľskú a pohodovú atmosféru - takú, aká vždy panuje v spoločnosti muža Boss Orange. Tvárou kampane Boss Orange Man je svetoznámy herec Orlando Bloom, ktorého vrelý a úprimný charakter skvele vystihuje značku Boss Orange. Autor vône Eyan Allen použil na pútavom flakóne materiály a dizajn, ktoré si v ničom nezaostávajú s originalitou a ladnosťou balenia Boss Orange Woman. Oboch ich charakterizuje geniálna jednoduchosť a zároveň efektný celkový dojem. Flakón vychádza z rovnakého základu - vrstvené sklenené kryštály a uhladený striebristý plášť. Allen ale umocnil maskulínny výraz flakónu - zväčšil kryštály a formácii dal podobu mužského trupu. Výsledok tak tvorí robustná štvorcová štruktúra, sformovaná zo 6 kryštálov, ktorá svojim dizajnom pripomína vypracované mužské telo.
Hlava |
<p>vanilka, jablko</p> |
Hlavná vôňa |
Orientálne |
Objem |
100 ml |
Sekce VV |
Toaletné vody |
Skupina prodeje |
P06-Selektivni vune-panske |
Srdce |
<p>živice</p> |
Určenie |
pre mužov |
Vedľajšia vôňa |
Drevitá |
Značka |
Hugo Boss |
Základ |
<p>kadidlo, drevité tóny</p> |
typ |
Toaletná voda |
Řada |
Boss Orange Man |